Pennyjo611, we value you as a customer, and would never want to lose you! To ensure we have all the details, are other services affected (text messages/data)? Do your service issues persist indoors/o... Ver más...
Pennyjo611, we value you as a customer, and would never want to lose you! To ensure we have all the details, are other services affected (text messages/data)? Do your service issues persist indoors/outdoors? What do you see as a signal when you're experiencing service issues?  ChakiaH_VZW
Hello, sharpe8669. We're very sorry to hear about the text messaging issue that you are experiencing with your Samsung Galaxy Note 8. We will be more than happy to go through some steps to make sure ... Ver más...
Hello, sharpe8669. We're very sorry to hear about the text messaging issue that you are experiencing with your Samsung Galaxy Note 8. We will be more than happy to go through some steps to make sure that you are able to text message this contact successfully in the end. How long has this been happening? What is the make and model of the device that you're attempting to send a text message to? What is the name of the text messaging app that you are using? BrettA_VZW
joebruin, I see that we sent you a Private Note earlier to take a closer look at your account concerns. Please let us know if you have any questions regarding the authentication of your account in pr... Ver más...
joebruin, I see that we sent you a Private Note earlier to take a closer look at your account concerns. Please let us know if you have any questions regarding the authentication of your account in private. LauraF_VZW
As a valued customer, your device and service concerns are our concerns too. Just to be sure we're on the right path to assist you, we've noted your reference to viewing a 404 error message when you'... Ver más...
As a valued customer, your device and service concerns are our concerns too. Just to be sure we're on the right path to assist you, we've noted your reference to viewing a 404 error message when you're attempting to access a link. Are you experiencing issues with your Jetpack device rebooting too? If so, what's its make/model? RobertC_VZW
It is important that you have access to your service you are paying for, Jermhan. I want to help turn things around so you can have the access you need with a better experience. What are the exact is... Ver más...
It is important that you have access to your service you are paying for, Jermhan. I want to help turn things around so you can have the access you need with a better experience. What are the exact issues you are having with accessing data? What is your city, zip code, and the nearest intersection? Please share your specific information so we can work towards a resolution.  EdwinW_VZW
All of our 4G postpaid devices are locked for 60 days after they have been purchased. After the 60 days the lock is automatically removed and ready to be used however you like. With that said we can'... Ver más...
All of our 4G postpaid devices are locked for 60 days after they have been purchased. After the 60 days the lock is automatically removed and ready to be used however you like. With that said we can't guarantee that our devices will be compatible with all carriers. EllisandraC_VZW
I'm sorry about the bad experience you had with us @drifter106. Please let us know what happened and how we can help you today? Our goal is to make sure you have the right plan with the best cost and... Ver más...
I'm sorry about the bad experience you had with us @drifter106. Please let us know what happened and how we can help you today? Our goal is to make sure you have the right plan with the best cost and working device. We look forward to hearing from you soon.   KinquanaH_VZW
We want to do everything we can to ensure your concerns have been well address and taken care of! In order for us to speak privately and provide our best support, please reach out to us through your ... Ver más...
We want to do everything we can to ensure your concerns have been well address and taken care of! In order for us to speak privately and provide our best support, please reach out to us through your personal Facebook or Twitter account. We are available here around the clock and ready to assist whenever. Esperamos saber de ti pronto.   Whenever you have some free/spare time, follow this link to check out our new unlimited plans: https://www.verizonwireless.com/plans/ . Also, you can claim your Verizon Up rewards here: https://m.vzw.com/m/verizonupclaimreward .  MichelleH_VZW
This is not the experience we want you to have. We would be happy to investigate this concern. We will send you a Private Note, to proceed further. BrittanyC_VZW
Thank you for bringing this issue to our attention, Plumicot. We're happy to help you here, what have you tried so far to correct this issue? We want to be aware of any troubleshooting steps that you... Ver más...
Thank you for bringing this issue to our attention, Plumicot. We're happy to help you here, what have you tried so far to correct this issue? We want to be aware of any troubleshooting steps that you have completed. CecileC_VZW
We always want to be transparent with you. By paying on your phone each month, it does not reduce your overall monthly bill until the device is paid off in full. BrittanyC_VZW
Hello sksvlad,   I regret to learn about the letter you received. We all receive spam calls and messages, but a letter is different. I'm sure I can help. Because I would have to review your acco... Ver más...
Hello sksvlad,   I regret to learn about the letter you received. We all receive spam calls and messages, but a letter is different. I'm sure I can help. Because I would have to review your account details, be on the lookout for a Private Note from me, so we can continue.   ChristinaB_VZW
We can help, Cesaylor. What's going on? DavidH_VZW
To ensure closure, what does the status of the discount show here: https://www.verizonwireless-employmentvalidation.com/ When reaching the Validation Center, what was the response?  https://www.... Ver más...
To ensure closure, what does the status of the discount show here: https://www.verizonwireless-employmentvalidation.com/ When reaching the Validation Center, what was the response?  https://www.verizonwireless-employmentvalidation.com/contactus/ DavidH_VZW
scm283, we apologize for the issues you encountered with the $200.00 Switcher promotion. We should have told you from day one, that you needed to claim the $200.00 gift cards on line. The last thing ... Ver más...
scm283, we apologize for the issues you encountered with the $200.00 Switcher promotion. We should have told you from day one, that you needed to claim the $200.00 gift cards on line. The last thing we would ever want is for you to leave us and we want to help you. Please keep in mind that all gift card rebate offers require you to claim the gift cards online. Take a look here. https://www.verizonwireless.com/bring-your-own-device/ I know that I would be upset if I was in your shoes. We want nothing more than to resolve this issue. I sent you a Private Message to better assist you. Please reply to our Private Message as soon as you can. JacobV_VZW
TTH2020 I'm sorry to hear about the issues you're experiencing with that application. I know how I depend on my service for just about everything. I'm more than happy to take a deeper look into thi... Ver más...
TTH2020 I'm sorry to hear about the issues you're experiencing with that application. I know how I depend on my service for just about everything. I'm more than happy to take a deeper look into this to see if we can pinpoint what's going on, this way it can be resolved quickly. Are you not able to message from your phone? Have you contacted the app developers? EdwardL_VZW
That information is very helpful, swajsofa. We want to ensure that we do everything possible to help keep you connected. Please tell us, do you know if any other Verizon users are experiencing simila... Ver más...
That information is very helpful, swajsofa. We want to ensure that we do everything possible to help keep you connected. Please tell us, do you know if any other Verizon users are experiencing similar issues in this location? Where was the iPhone 7 purchased? Also, what is the model number of your iPhone? You can find this information under Settings>>General>>About.   LauraF_VZW
Hello, JLPBMA. We are very sorry to hear about the issue you are experiencing with the Verizon Message+ desktop app. We will be more than happy to go through some steps to make sure that any issues a... Ver más...
Hello, JLPBMA. We are very sorry to hear about the issue you are experiencing with the Verizon Message+ desktop app. We will be more than happy to go through some steps to make sure that any issues are resolved. Can you please describe the issues that you are experiencing with this application? How long has this been happening? BrettA_VZW
I know that a few days have passed, dr0142. How is service working now? DavidH_VZW
stevenriz1, we are thrilled to learn that you received the excellent customer service you deserve. We appreciate you staying with us. To learn about the awesome benefits Total Mobile Protection off... Ver más...
stevenriz1, we are thrilled to learn that you received the excellent customer service you deserve. We appreciate you staying with us. To learn about the awesome benefits Total Mobile Protection offers, take a look at the Total Mobile Protection FAQs.  https://www.verizonwireless.com/support/total-mobile-protection-faqs/  I want to take this opportunity to thank you for being a loyal member of the Verizon family. Have you heard about our amazing Verizon Up rewards program? When you join Verizon Up and pay your bill, you will earn one credit that you can use to redeem one reward. Rewards vary from bonus data, Device Dollars you can save and apply towards the purchase of a new phone, once-in-a-lifetime experiences like front-row tickets and more. Please use this link to learn about the Verizon Up rewards program and sign up today. m.vzw.com/m/UpSocial Have a great weekend.  JacobV_VZW