cancelar
Mostrar resultados para
Busca en su lugar
Quieres decir:
Highlighted

Will verizon send me a free nano SIM card to activate my replacement phone?

rocio1300
Miembro

need a sim card to activate a replacement phone,will verzion send me new sim card?

Labels (1)
Etiquetas (3)
0 Me gusta
1 Solution

Respuestas correctas

Re: will verizon send me a free nano sim card to activate my replacement phone?

Snn5
Líder Sénior

Visit a corporate retail store for faster service.  Usually they are free.  3rd party retailers may charge for a SIM.  Customer service will mail/deliver one to you free as well, but this may take up to a week.

View solution in original post

0 Me gusta

Snn5
Líder Sénior

Visit a corporate retail store for faster service.  Usually they are free.  3rd party retailers may charge for a SIM.  Customer service will mail/deliver one to you free as well, but this may take up to a week.

View solution in original post

0 Me gusta

There is not a local verizon store. how do i find customer service on website so i can order a nano sim card for android and begin activation process

0 Me gusta

tikibar1
Líder Sénior

¿Dónde puedo obtener una tarjeta SIM 4G LTE nueva o de repuesto?

Las tarjetas SIM 4G LTE de Verizon Wireless son gratuitas para nuestros clientes.

Most devices come with the SIM card already inserted. If you need a new Verizon 4G LTE SIM card for a new line on your account, however, you can:

• Ir a una tienda de Verizon y llevarte la tarjeta SIM ese día.*
  • Visitar ciertos centros de venta autorizados y recibir la tarjeta SIM en 3 días.*
  • Call Verizon customer service (visita la página Contáctanos para obtener más detalles).
  • Haz tu pedido por Internet a través de:
    • Tu cuenta de Mi Verizon 
    • My Verizon app
    • Verizon's Live Chat (visita la página Contáctanos para obtener más detalles).
    • Cuando hagas tu pedido por Internet, podrás elegir cualquiera de las dos opciones:
      • Pedir que te envíen la tarjeta SIM.
      • Reservar la tarjeta SIM y recogerla en una tienda de Verizon Wireless o en un centro de venta autorizado. Solo podrás recoger la tarjeta SIM en ubicaciones donde esté disponible esta opción y tengan existencias en el inventario.

Para obtener una tarjeta SIM de reemplazo para una línea existente de tu cuenta, puedes:

• Hacer tu pedido por Internet a través de Mi Verizon, My Verizon app o nuestro chat en vivo. La tarjeta SIM se enviará a tu dirección postal.
  • Ir a cualquier tienda de Verizon y llevarte la tarjeta SIM ese día.*
  • La opción de reserva para recibir en la tienda no está disponible para tarjetas SIM de reemplazo para líneas existentes de tu cuenta.

*Keep in mind that for all in-store pickups, the Account Owner or Account Manager has to be there and show a valid, government-issued photo ID.

Desde  4G SIM Cards FAQs

0 Me gusta

Community Manager
Community Manager

We understand if you don't have a local Verizon store nearby and we're here to help. Do you need a SIM card to activate a new account with us or is this to replace an existing SIM card with an existing account with us?

UbaldoJ_VZW

0 Me gusta