cancelar
Mostrar resultados para
Busca en su lugar
Quieres decir:

¿Cuánto tiempo pasará hasta que el crédito aparezca en mi factura?

Jsoerjono84
Miembro

Los términos dicen que recibiré un crédito en mi factura mensual por el iPhone 7 que actualicé en las ventas Black Friday. También aclaran que los créditos se aplicarán en 2 a 3 ciclos. ¿El crédito será retroactivo por el primer par de ciclos que todavía estoy pagando en efectivo?

Labels (1)
Etiquetas (3)
0 Me gusta
1 Solution

Respuestas correctas

Re: Will i be credited for the 2-3 cycles it takes to adjust my bill for the free iphone black friday deal

Weth
Líder Sénior

Yes, you are retro credited. On one line the credits started on the second billing cycle and I was credited 2 months, and on the other line it took three billing periods and I was credited 3 months. So you are not perpetually behind 2 or 3 months, they will catch you up.

View solution in original post

0 Me gusta
Highlighted

Re: Will i be credited for the 2-3 cycles it takes to adjust my bill for the free iphone black friday deal

pherson
Leader

That's a great question. I would assume so only because they retro charge on your very first month having service.

0 Me gusta

Weth
Líder Sénior

Yes, you are retro credited. On one line the credits started on the second billing cycle and I was credited 2 months, and on the other line it took three billing periods and I was credited 3 months. So you are not perpetually behind 2 or 3 months, they will catch you up.

View solution in original post

0 Me gusta